<3

Idag har det varit en jobbig dag, har haft huvudvärk och är så jävla trött att jag håller på att dö. Men men efter skolan åkte linn med hem och vi pluggade lite natur och jag lite ekonomi, cassandra gjorde egen sushi och misu och måste säga att det va grymt gott! Men när jag hade sista biten i munnen så kändes det som jag skulle spy upp den på en gång, då kanske man har ätit för mycket? :P Prov på fredag vet inte riktigt hur det kommer gå men ingen pedagogik så det blir skönt. :) Ska åka till västerås ett tag på fredag också så det blir nice ;D

Fredags så sa vi som sagt hej då till mickan och fy fan, jag lovade mig själv att inte gråta och speciellt inte framför mickan så tårarna störtade ner så fort hissdörren hade stängts :P Men det är kul för henne men jag saknar henne redab och det har inte ens gått en vecka, jag ska klara mig 8 mån, fast jag kommer åka ner så fort som möjligt det lär ju bli i sommar :)

Nej nu ska jag fortsätta det eviga pluggandet som aldrig tar slut, jag dör, ge mig lov!!!!!

Over and out!


Kommentarer
Mikaela

Ja det vr jobbig va ocksa ledsen, men du ska komma snart i hope. Alskar dig Nicole. Tror pa min alsking:)



Blogg: http://atcypern.blogg.se/
2009-03-23 @ 20:57:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback