För mycket alkohol, för lite sömn och ett pajat knä...

Nu var helgen över, igen. Det har varit en händelsefull helg med för mycket alkohol och ganska lite sömn. Eftersom min pojkvän ovh hans bror har huset för sig själva så har det självklara valet varit här.. Tyvärr blev det rätt mycket att städa men det är lungt. Imorg är det 1 lektion sen work, känner mig inte speciellt taggad eftersom jag tappa rösten igår, men vad gör man inte?
I fredags så fick vi också för oss att spela fotboll 4 på morgonen och jag hade 10cm klackar, det gick bra tills hagen hoppa på mig och jag vred om mitt knä.. Lite bättre idag men fortfarande svullet.. En helg i tumba måste ju självklart innehålla sjabbel och lite drama, det enda jag behöver säga är väl att vissa gjorde bort sig andra fick stå i mellan.

Nu ska maddmutt ha datorn,
Over and out!

Kommentarer
flisan;)

du borde fixa din design, inte så himla svart !:o lite mer glada färger och mer bilder(= okej?



2009-06-09 @ 22:21:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback