Uppdaterar..

Har inte gjort det på ett tag, men samtidigt så har jag ett liv och har inte tid att sitta och blogga om ointressanta saker dag in och dag ut. Jag gör bara livet lite enklare helt enkelt..

Hmm, vad har hänt sen sist då? Mycket har väl hänt men som vanligt är det lite man kommer ihåg. Känns som att jag inte gör så mycket annat än att jobbar.. Vilket liv..
Igår hyrde jag och casse film men det slutade med att vi åkte till Patos morbror och satt och snacka skit och sen gled vi hemåt och glodde på halva filmen. Det sluta med att båda va för trötta för att ens gå och borsta tänderna.. Idag har jag bara chillat degen, målat min dörr och nu väntar jag på att madde ska komma så vi kan dricka kaffe, sen kommer lillebror och sen ska vi möta upp matte.
Imorg ska jag hem till mickan och chilla, gå till thaibåten och dricka drinkar och helt enkelt se vart kvällen tar oss.
Nu känner jag att de räcker med ointressant fakta för idag, så på återseende..

Over and out!

Vad får du ut att sumpa mina chanser med någon annan?

Kommentarer
Malin

vem sumpar dina chanser med nån annan?



2009-07-29 @ 20:19:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback