Söndag

Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå, ska snart åka till jobbet.
I fredags va vi hos sean och drack och spela spel. Sen drog jag och anna till jojje där det va ganska många jag intr hade någon aning om vilka dom va. Men max va där och det skit kul att träffa honom igen :) Sen börja folk spåra ur och jag kände bara att jag ville hem. Runt 5 körde jojje hem mig snäll som han är :)
På lördagen vaknade jag så jävla bakis som jag aldrig varit förrut och jag trodde att jag skulle jobba. Tydligen så hade dom ändrat shemat utan att säga någonting till mig så det va bara att lägga sig igen. Hela dagen spenderade jag på soffan och bara ville dö. Runt 9 la jag mig i sängen och kolla film med mig själv (något mobbad) men hela natten har jag vaknat ac att folk har ringt för dom trodde att jag va ute och festade. Men nu sitter man här, ganska pigg med kaffe i handen och bara väntar på att jag ska åka. Pappa ska hämta mig i think så ska försöka tvinga honom att äta något gott med mig. :) Måste kila,

Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback