Måndag morgon

Alltid lika kul att gå upp första dagen på veckan. Jag gick dock upp lite sent, kan bero på att jag hade en trevlig dröm och bara stängde av klockan. :P Har tre lektioner idag, italienska, engelska och sen rättskunskap. Den enda lektionen som är rolig är rättskunskap men italienskan fungerar bara för jag vet att jag måste bli grymmare (jag är redan grym dock) eftersom jag åker till italien i april! :D Haha, tjattar om det där varje dag, längtar något mycket. :)
Efter skolan har jag en dejt med Linnsay ska bli trevligt :) Antar att det kommer bli lite abba också ;)
Nu ska jag glida, ska hämta upp linn-pinn i tumba.

Over and out!

Kommentarer
grönkläddakvinnan

Fan, nu glömde vi ju abba.. får ta igen det en annan dag!



2009-01-19 @ 18:20:28
The black women

Klart vi måste!



2009-01-19 @ 19:16:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback