Lördag

Lite trött sen igår eftersom jag inte fått så mycket sömn inatt. Jag kan fan inte sova ordentligt borta. Hm, kan väl skylla lite på mig själv också antar jag. Igår gick jag hem till helena i tron på att vi skulle festa (och att jag skulle få ha mina nya skor) och käka lite middag. Mys mys, allt gick ju inte som planerat och det slutade med att jag och hillo satt och drack cola och hade deep talk. Väldigt mysigt, så skönt att kunna tömma hjärnan ibland på tankar och fakta och hillo är den rätt personen ;) Runt 10 tiden började vi göra i ordning oss och drog oss hem till sean. Satt lite folk och drack och sådär, orkar inte gå in på detaljer. Imorse när jag vakna mådde jag inte så jävla bra, trött som ett djur och SÅÅÅÅÅ jävla sugen på en pizza. Till slut lyckades jag tvinga med mig mamma, mackan och patrik att käka på robbans med mig och sen drog dom sig ut mot ön. Så nu sitter jag här, ensam för hela min familj har lämnat mig och dragit till dalarö, jag väntar på att helena ska ringa så att jag kan hoppa in i duschen för att kunna dra mig mot henne sen. Bli en mys middag där i dag igen, massa skitsnack (förmodligen deeptalk också), sen låter jag kvällen få avgöra resten. Jag har dock bestämt att vad jag än gör så ska jag ha på mig mina skor!!! :P

Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback