övertrött

Nu är måndagen slut och efter en "hård" dag i skolan så blev det kortspel med sofie och linn, mysmys :) Sofie fick agera
dr phil och nu hoppas vi bara på det bästa :)
Nu är jag jätte övertrött och sitter och flummar med madde på msn :P haha jag tycker jag är jätte rolig men det tyckte inte sofie och linn (fattar inte deras humor ibland) Såhär kul kan man ha:


Nicole säger:
what´s up?

mad. säger:

naazzin chillar galet

sj då?

Nicole säger:
sitter och funderar över viktiga punkter

mad. säger:

så som?

Nicole säger:
om jag ska ta en snys eller inte

om jag ska sova på höger eller vänster sida

sådär som alla tänker 22.31 på en måndag

sorry 22.32

Jag tyckte det va jätte kul, kanske är lite uttråkad men men smällar man får ta ;) Imorg ska jag åka med tom för första gången och får väl se hur det går ;) haha, är lite osäker när jag åker med någon som inte haft körkort så länge men han är nog jätte duktig, annars hade han nog inte fått körtkort? Smart nicole, smart!


Jag förstår inte varför du inte bara kan ge mig ett ärligt svar rakt ut? Varför måste allt krånglas till hela tiden? Kan man inte bara ta dagen som den kommer men ändå bara va säkra eller iaf ha en aning om vart det leder. Jag blir frustrerad för jag inte vet vad jag ska tro, vad jag ska säga, vad jag ska göra osv.. Jag vill bara pausa tiden lite, andas och tänka ut nästa steg. Jag börjar faktiskt tro på att ingen kille är olik den andra, det kan ju inte bara vara jag som hela tiden väljer fel? Eller? Jag börjar fan undra och snart orkar jag inte lägga ner mer energi på det här. Ge mig ett svar så jag vet, jag tror att jag vet men jag vill ha det svart på vitt, Tack!



Men ensam är inte alltid starkast...

Kommentarer
madde

vet att det är jobbigt, men du vet att du kan snacka med mig!



Blogg: http://maddmutt.blogg.se/
2009-02-10 @ 21:22:02
madde

btw, det där skämtet var tråkigt :P hahha jag kanske inte var trött nog för att fatta humorn i det hela.



Blogg: http://maddmutt.blogg.se/
2009-02-10 @ 21:22:44
Nicole

Madde, det va jävligt kul vill jag bara påpeka!!!



I know och tack för att jag kan! <3



2009-02-10 @ 22:13:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback