Bedtime

Nu är äntligen måndagen över och det känns som att den här dagen har varit hur lång som helst. Idag åkte jag, sofie, linn och sandra hem till mig efter skolan, körde lite abba och spela lite kort. :) Sen drog jag och tilda oss in till stan för att gå på träningen. Nu är jag slut som ett jävla djur och vill bara lägga mig i sängen och sova lite. Imorg blir det no school for me, har utbildning i södertälje hela dagen så det ska bli skönt :) På torsdag ska jag och tilda försöka tvinga med oss micke och johan till träningen eftersom micke inte tycker det kan vara såå jobbigt.. Vi ska köra skiten ur dom ;) haha.. Johan påpekade att han trodde på att det va jobbigt så ska väl "försöka" va lite snäll mot han...
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen tänkte jag :)

Over  and out!



Ensam är stark...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback