Jag undrar om du...

Efter jobbet kom Zirre och hämta mig så gled vi hem till mig och drack kaffe. Han skulle ge mig och madde "råpisk" som han själv kalla det i chicago, vem vann alla gånger? och vem kom sist? Jag vann och zirre torska, STORT! Mohaha.. Till maten blev det planka, fick fan matorgasm, såååå jävla underbart. Sen gled vi hem till zirre, fick sitta och vänta typ en timma på att han skulle vara klar med att dra el och skit så jag och madde hitta sätt att roa oss på:

  • Madde gick på min rygg
  • Jag fick massage
  • Madde försökte dra av mina armar
  • "cykla" med bena
  • Hitta på sexställningar osv...

När han va klar kom sofie och sen blev det singstar :) jag och madde torska dock alla gånger utom sista, då det blev lika. Men vad säger dom inte tur i spel otur i kärlek? Kanske va positivt, vem vet? Sen blev det en snabb cig med linn som kommit hem :) Nu ska jag försöka bli trött som vanligt, ska på grötfrukost på mackans skola vid 8, sen dirr till jobbet, lunch med zirre, träffa madde efter jobbet och sen hem till Hagen som fyller 18 och sen utgång. Det blir nog en lyckad kväll :)

     

Tänkte bjuda på lite fina bilder såhär på torsdagskvällen..


Kommentarer
Cassandra

Haha jag sitter ju som ett cp.. trodde inte jag skulle komma med på bilden ju :P



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2009-12-04 @ 11:24:12
Cassandra

Vart är din julblogg förresten? :O



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2009-12-04 @ 11:25:11
..

du är bäst!



2009-12-05 @ 23:55:17
Nicole

Haha casse jag gav upp :P palla liksom inte, gör det något gång när jag orkar ;)



Och jag vet att jag är bäst ;) haha



Blogg: http://collboll.blogg.se/
2009-12-06 @ 21:58:13
Michaela

Du får ju fixa sån julig blogg som jag :D ;)



Fyfaaaan va gott det såg ut med planka..

Halv 7 på morgonen och jag har hittills suttit

och dregglat över tanken på planka, taco bar och

julskinka på knäckermacka - MUUUUMS



Blogg: http://michaelastappe.blogg.se/
2009-12-09 @ 06:34:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback