Sen uppdatering

Helgen bjöd på många skratt och många drinkar! På fredagen var vi först hos Hagen och firade honom nu när han skulle ta sitt stora kliv in i vuxenlivet. Sen drog vi oss till till stan för att även fira bruur (kali), efter mycket sjabbel stod jag, anna, hagen, zirre och gp utanför en krog och undrade vafan vi skulle ta vägen så vi drog oss i kragen och gick till Harry B. Där mötte vi upp ecka och tala och det blev mycket dans för mig och anna (lite flörtande med en vakt där inne också, men det är en annan historia;))

Vid 3 kände jag och anna att det va dags att dra sig hemåt så vi sprang till nattbussen och där slutade det med bråk med äckliga killar...
Lördagen vakna man efter några få timmars sömn, mackan väckte mig genom att slå på saker och spela gitarr, JÄTTE kul va det.. :/ Sen blev det julpyssel för fulla muggar (mackan gick efter 5 så jag, casse och fille satt kvar helt själva) fina saker blev det må jag säga, speciellt min smala tomte som fick en säng och en hund ;) haha.. Sen drog vi oss hem till My som fyllde 20 (grattis grattis), där blev det heta diskussioner om sex, sex och sen lite sex.

Vi drog oss in till stan, meningen var att vi skulle till Collage, men det va så lång kö att ingen orka vänta. Tråkigt nog så splittrades vi alla och jag, elin, casse, ylva, lilli och ronny hamna på Kägelbanan, sjukt säger jag bara! Dom hade en live show och jag säger bara den innehöll en dvärg som strippa, en kvinna som var i 8-månaden strippa, en fet tjej utklädd till tomtemor strippa, farfar i latexkläning med en dildo i handen som han börja smeka sig med.. Asså jag har aldrig varit så chockad i hela mitt liv :O

Efter showen gick vi upp till Södra teatern där det fanns en grym terras med utsikt över hela stockholm (eller iaf stan ;)), väldigt mysigt :) Sen blev det en snabbtripp till donken och sen vidare hem till rickieboy. Jag, madde, rickie och zirre bestämde oss för att basta när folket hade dragit, problemet var att alla var så dyng att ingen fick igång den, men det märkte vi när vi hade suttit i typ 2 timmar och väntat :P Det blev i säng sent och upp tidigt för att dra till benne!! GULD!

Allt som allt så var den en lyckad helg, lite för mycket av det goda men vafan gör man inte när polarna fyller år?! På lördag blir det att fira ylva, ser mest framemot smörgåstårtan ;)

Idag hämta casse mig från jobbet vid 12 så åkte vi till hanninge och sen hem. Jag städa hennes bil invändigt, snäll man är må jag säga. Nu har vi klätt julgranen, haft diskussioner om normala penislängden, normalt fittdjup och lite till. Vi är faktiskt en normal familj ;)

Haha ursh va långt inlägg jag skrev, brukar ju klaga på dom som skriver så mycket :O Men fan got to do what yo got to do liksom, har man mycket att berätta så har man. Nu ska jag ta mig ett varmt bad och be mamma om massage (A)

Bjuder på lite fina bilder, la nyss märkte till att jag och elin gör typ samma pose, och vafan gör vi är frågan? :P

 

        






Skönaste, till alla team-Jacob


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback