bodaborg

Igår blev det roadtrip till Bodaborg, vi körde lite bil lekar på vägen ner, en va att man skulle säga ledtrådar till något man såg och dom andra skulle gissa vad jag syfta på..

Nicole: -Vad är runt?
Cassandra: -Mitt huvud?
Nicole: -Nej, vad är runt och ihåligt?
Cassandra:-Ziraths huvud?

Hahaha, vi va taggade allihopa, danne va nog den som var mest taggad han visste bara inte hur han skulle hantera alla känslor han kände ;P Vi var framme runt halv 11 tiden och då va det bara att bestämma lagen fort som fan och sen in och kriga. Det va jag, casse, tim mot danne, zirre och niclas.

Zirre innan: Ni kommer torska så jävla hårt! ... Jag vill inte vara med Nicole för då kommer jag inte vinna...
Vilka vann?! Självklart, synd bara att zirre fick käka upp sina ord direkt ;) Haha, det kanske bara var jag som trodde att "åka på rotorsk" var att förlora men zirre kanske menade något annat? :P

Nej men kul som fan va det, öm i kroppen idag dock och fyll med blåmärken men det va lätt värt det, skulle åka tillbaka igen om jag fick chansen :D Man blev ju som 5år igen så fort man kom in..

Efter Bodaborg blev det hem till putte, vi satt och snacka skit, drack öl och spelade poker, väldigt mysigt med trevligt sällskap :)
Snart ska vi åka till Nacka forum i hopp om att hitta något fint att ha på sig på nyår, vem är taggad? Inte jag.. skit tråkigt, kanske blir när man korkar upp? Ikväll blir det nog bara lungt med en bra film och lite godis kanske. Fast nu har jag hittat en kläning som jag vill komma i till sommarn så det blir slut på småätandet hela jävla tiden. Fast nu när casse flyttar(:() så lär det ju inte bli lika mycket med tanke på att vi mest äter tillsammans? :P Kanske blir fett smal av att hon drar, vem vet liksom?! ;)

Nu har mamma spolat upp ett bubbelbad till mig så ska lägga mig och njuta :) Hon är bara för jävla bra den där mamman ;)



Juste fick en försenad julklapp idag av papi, skitglad! :D tack världens bästa pappa!

Dom jag önskade mig i pressent :)


Kommentarer
zirath

jag lät dig vinna.. (A)



2009-12-30 @ 15:22:13
Cassandra

Haha som att du inte kommer komma hem till mig och äta chips? Haha nej men jag vill fan sluta med de. Goodluck ;P



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2009-12-30 @ 18:31:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback