Tisadag

Nu sitter jag och väntar på casse för vi ska glida ut till pappa och kolla film. Hon skulle typ vara borta i 10 min och det har gått mer än en timma nu. Snabbast i stan?
I helgen va ju som sagt mina första lediga och det va nice :)
I fredags var jag hos matte och föra, spela gth aerosmith och snacka allmänt mycket skit. Sen drog vi hem till Mäxis, mötte lizz i tumba, tillbaka till max, till jojje och sen hem. På lördagen va jag hos mammas jobbarkompis Ulrika och grillade lamm. Väldigt trevligt faktiskt :) Sen drog jag hem, gjorde i ordningen mig och sen drog jag till hydet. (18-års fest för mogge och ante) Jag hade skit kul, lite tråkigt bara att det inte va så mycket "nytt" folk utan bara dom man alltid är med. Inget fel på det, menar inget illa, men det hade varit kul med lite omväxling.
Södagen bestod av tv tittande och pizza :D

På fredag ska jag och mamma på konsert i Globen, vi ska se Stevie Wonder ska bli lite kul faktiskt. Länge sen jag gjorde något med bara mamma. Sen ska jag väl jobba också, men det är inget jag egentligen vill prata högt om ;)
Nu är det tydligen  jag som har missuppfattat enligt cassandra men jag tror hon ljuger (jag vet att jag har fel) :P
Ska göra mig redo för att åka nu.

Over and out!

Ta det enkla lösningen ur problem, hoppa från en bro ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback