Skoj, skoj

Idag va det prov och det gick skit bra, fram till sista frågan :P Då stod det helt still, haha..
Äh, jag gjorde mitt bästa och det är huvudsaken.
Utbildningen började idag och nu är det dags att söka pengar, planera boende, lägga upp en budget osv, osv.
Ska bli skoj när det väl blir av. :)

Nu ska det bli ändringar, stora som små. Har fått ryck igen men vi får väl se hur väl det går den här gången. Vore faktiskt väldigt skönt om det fungerade som jag vill :) Vi får väl se hur det slutar.
Nu ska jag gå tillbaka till tven, kommar på efterlyst och det är om Anders Eklund, sjuk jävel han är. Vissa människor borde faktiskt kastreras!

Over and out!

The choice I made keeps playing in my head...

Klarar mig utan dig och ditt konstanta sjabbel!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback