Shululu..

Nu har man varit sjuk i typ en vecka och legat hemma sen igår. Jag börjar bli frisk nu så det blir skolan imorg. Blev mer sjuk för att jag sket i att ligga hemma och vila upp mig och gick till jobbet istället. Får skylla mig själv lite, men men..
Träffade två väldigt snälla killar i lördags och jag skulle ju tydligen gifta mig med dom båda ;)
Är fortfarande helt slut efter förra veckan men nu har jag vilat upp mig och imorg är det onsdag så då är det bara några dagars slit kvar innan helgen. Ska jobba hela den här helegn också, skärholmen har ju typ invigning eller nått sånt. Men det är skoj och jag trivs med dom jag jobbar med så det fungerar :)
Ska gå och göra mig redo för kvällen ska ju upp imorg också :)

Over and  out!

Nitlotten va till någon som förtjäna det ;)

23:02
Har åldern egentligen någon betydelse?
Spelar åldersskillnaden så stor roll egentligen? Ska man backa eller ska man försöka?
Hm, livet är ett mysterium ibland.

Kommentarer
Anonym

ålder har ingen betydelse så länge det känns rätt så varför inte! så länge det inte är någon slags pedofil varning :)



2008-09-03 @ 18:13:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback