22:38

Det är inte så illa att det är pedovarning ;)
Men jag vet ändå inte, alla säger att åldern inte spelar någon roll, men varför backar jag då varje gång jag får reda på åldern? Får panik på mig själv, en gång har jag struntat i åldern men då bajsa det ju sig ändå. Jag kanske helt enkelt är för feg? Jag orkar inte tänka på allt egentligen, varför kan jag inte bara lärar känna människan och sen se vart det leder därifrån? Men du har fått mig att titta åt ditt håll. (A)

 
Kollade bilar nyss, hittade många fina :) Men fastnade ändå för en Corvette C6 convertible -07
Riktigt nice va den, eller nossig som Linn skulle sagt ;)
Idag va jag med pappa och casse, vi åkte till farmor hälsa på hundarna och sen åkte vi runt i solna och kollade vart pappa växte upp osv. Sen drog vi till stuvsta och där kollade vi på vårat gammla hus, sen lämnade vi pappa och drog hemåt. Roddy bara växer och växer, nu är han stor och börjar bli rätt biffig krigarn ;)
Ska gå och nanna kudden nu,

Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback