Sick, sick, sick..

Som att inte hosta och förkylning räckte så har jag fått ögoninflamation. Mina ögon är så svullna att jag ser ut som Quasimodo och idag är det ändå lite bättre :P
Igår åkte jag och träffa min far i solna och så åkte vi och käkade. Sen drog vi oss in till stan och lämna tillbaka en jagcka som jag fick och köpte två tröjor istället :) nice nice :) bara det att jag inte fick köpa vilken tröja jag ville för pappa tyckte den såg "tråkig" ut :P så det blev en av dom han hade bestämt sig för och en som tjejen i affären valde, bra skit :)
Snart ska jag gå och glo på Dh sen blir det väl sängen.
Min dag imorg är så himla rolig tänkte att jag skulle gå upp äta något, sova sen kanske äta något igen när jag vaknar och sen ska jag nog sova igen :P så jävla tråkigt att vara sjuk och bara ligga hemma och dega, får panik!
Gaaaah, ska gå och glo tv nu..

Over and out!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback