LOV!! :D

Lovet är här men jag har egentligen haft lov sen i måndags kväll.
Idag gick jag upp i hopp på att gå till skolan (ja, första gången jag faktiskt ville gå) men nej då har man skit ont i halsen och ögonen är lite små variga. Drog mig mot tullinge för att hämta böcker och prata med lärare, tillbaka till tumba och fixa busskortet, sprang upp till storvreten och satt på vårdcentralen 1 timma innan jag fick hjälp och som tur va så va det ingen fara med mig, jag överlever en dag till. Tillbaka ner till tumba för att köpa shampo och sen hem. Mycket små saker att göra hela dagen med sen blev det film tittande med casse och mickan :)
Nu sitter jag här och kollar på min otroligt söta bror som har satt på sig kläder från mamma, mig och jag tror det är något från casse också, han står iaf och skurar badrumsgolvet och funderar på att låta han fortsätta i mitt rum (A)
Senare ska jag träffa matte, får se vad vi hittar på men han ska väl supa som vanligt och jag kollar på ;)

Nu ska jag kila ut och röka lite. Paycheck idag för fan :D

Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback