Hola,

sitter här och funderar på om man skulle ta och köpa sig lite nya kläder. Hmm, garderoben är överfull med kläder men det spelar ingen roll för min soffa fungerar nu som en garderob också, sen behöver man ju uppdatera sig själv ;)
Hemma imorg också tror jag, fredag måste jag kämpa mig till tullinge för att hämta böcker och då kan man fan lika gärna gå. Sen är det ju för fan lov :D
På lördag blir det en liten utflykt till norrköping eftersom lille kusinen fyller 1 :) Tiden går så fort. Söndag jobbar jag. Saknar jobbet lite, saknar det alltid när jag inte är där men sen när jag jobbar en hel helg är jag så slut och trött att jag bara vill ha ledigt en hel månad :P That´s life, får min lön på fredag så då känns det som man kan kriga sig till jobbet ändå ;)

Nej men nu ska jag kolla om casse vill spela spel med mig eftersom jag är så uttråkad (A)

Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback