Back to reality

Måndag idag, skit kul som valigt.
Fredagen bestod av fika med Linn sen bara chill resten av kvällen. Jag, mackan och liam somnade på soffan och det finns kort men jag skonar er och låter dom vara kvar i min privata samling. Somna väl runt 11 i hopp på att sova ut lördagen för en gångsskull. Men nej nej, klart man vaknar halv 9 skit pigg. Alltid lika kul när det händer (max 2 ggr/år)
Mackan hade iaf kalas på lekslottet i lördags, skit kul att springa i trånga gångar, upp för trappor, jaga massa ungar plus att det är 1 miljard ungar som skriker som ett gäng apor.
Sen bor det av ut till dalarö, allmänt mys. Jag, matte en låda vin (6 flaskor), cigg och massa skitsnack. Kan det bli bättre? Lite på lyset va man väl. "Matte, man kan aldrig få i sig för mycket, bara för lite" haha. Jadu, när man sitter och slår sig själv på knät med ett basballträ och tycker det är skit kul så kanske man ska tänka tanken på att sluta?
Ont gör det iaf :P Söndag: Panpizza till frukost, Robbans till middag :D
Ska jobba i helgen men det ska fan bli skönt för en gångsskull. :) Btw, fyller år om en vecka :)
Raderade massa nr från telefonen också, sånna man inte vill eller ens orkar ha kvar. Mådde bra efter :)

På onsdag ska vi ha temadag i skolan och årets tema är Kärlek. Tycker kärlek är överskattat skit som man lika väl kan klara sig utan. Det börjar med en flört, går vidare till en dejt, sen bli det pojkvän/flickvän stadiet, sen glömmer man p-pillret och så skaffar man barn sen gifter man sig sen va det slut på det roliga. Förstår inte grejen med det hela, Bråk och tjaffs hela tiden, svartsjuka och allt sånt tjaffs är väl inget man vill leva med i resten av sitt liv? Börjar med skilsmässa, sen vårdnadstvist och hela fadderullan, känns som ett väldigt onödigt tidsfördriv. Väl för fan bättre att leva livet och gifta sig vid pensionen, då är det ändå inte långt kvar så varför inte pina sig igenom ett äktenskap dom sista 10 åren? Nu låter jag jätte negativ, men jag klarar mig iaf utan någon kille, jag vill inte ha någon att kalla "min", skiter väl jag i. Men blir man kär så blir man väl antar jag, det är väl bra om det är ömsosidgt också i försig annars kan det ju suga lite. Kanske bara har dåliga erfarenheter vad vet jag, men det jag vet är att många människor är lyckligare utan allt trubbel runt förhållande och kärlek.
Men nu ska jag sluta fördriva min tid med att sitta och skriva negativa saker, sängen väntar. Fyfan va skönt och ha en hel säng för sig själv :D

Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback