3 dagar kvar...

Nu sitter jag här i en lägenhet på söder. Vi käkade ute för att fira mickan och det va muuum gott. :)
Jag och linn va mest glada för det va all you can eat och SUSHI!!!!!!!!!!! Hahaha, mår rätt dåligt nu bara magen kommer sprängas snart. Jag gamade ju såklart ;)
Efter maten drog dom andra sig hem mot tumba och jag och linn åkte hem till henne, men innan vi gick hem satt vi oss på ett fik nära på gatan där hon bor och tog en latte. mysigt att sitta och prata om allting. :)
Jag har precis duschat och linn står i köket och gör kaffe :)
Naturkunskap imorg, ska sätta mig och läsa igenom, om jag orkar så att säga. ;)

Over and out!

Jag älskar dig mamma! <3


nu jag ska gitta och leta fitta.
bögen kalle suger bara balle.
nu jag ska röka, ååh linn hon möka



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback