Jag mår skit bra

Fan känns jävligt jobbigt. Sitter mitt emellan och jag vet inte vad jag ska göra. Säger jag något blir någon sårad och någon arg. Samtidigt om jag inte säger något blir personen sårad och arg, vet inte hur jag ska göra. Såg det inte riktigt som en big deal, men det verkar ju vara det ändå. Jag får panik för jag vet inte hur jag ska göra, vill ju inte såra en av mina kompisar. Men jag vill ju inte att personen ska märka av det senare och veta att jag kunde ha gjort någonting innan.
Jag blir förvirrad och frustrerad, allt på samma gång. Klarar inte av det här just nu, vill inte välja sida, vill inte såra, vill ingenting just nu. Förmodligen så löser det sig väl till slut vill inte öppna munnen om det inte finns något att säga.

Over and out!


An angel's smile is what you sell

you promised me heaven then put me through hell

chains of love got a hold on me

when passion's a prison you can't break free


Kommentarer
???

I KNOW YOUR DIRTY LITTLE SECRET;)



2008-11-28 @ 15:11:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback