Tisdag

Har precis kollat klart Dh och väntar på att casse ska bli klar i duschen så jag kan hoppa in.
Idag hade vi föreläsning i marknadsföring, SUPER KUL! (NOOOOOT) :P höll på att somna typ 20 ggr. haha
Sen åkte jag hem, käka lite fort, körde mackan, upp till mammas jobb och hjälpte till att fixa allt. Jag och casse slog in typ 30 paket till all personal sen gick jag och skrev vad nästan varje dörr va. Vem som bodde vart, vad som va duschrum osv. Provet i pedagogiken gick fan bra eftersom jag inte pluggade ett skit igår. Läste igenom en gång :P
Låter som hon är klar nu, ska ta ett varmt avslappnande bad som jag har längtat efter hela dagen sen ska jag upp till sängen.

Over and out!


Just to think about it, I would do things that I would regret, tryna get you to
Understand how I felt for you
I tried real hard time and time again but I
Didn't know our love wouldn't grow, I shoulda just let it go
But I, stayed around thinkin you would learn to love


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback