Livet på en pinne

Nu behövs det lite tur i mitt liv.
I fredags va vi och käka på sonjas grek och firade madde och linn. Därefter drog vi till viper room eftersom ingen hade speciellt mycket pengar. Skoj hade vi. :)
Lördagen vakna jag upp efter 3 timmars sömn, åkte till bene käka pizza sen hem igen. Runt 6 tiden ville mackan sova hos pappa så jag och casse åkte ut och lämna honom. Vi tänkte att vi skulle ta mammas bil eftersom det inte går att sladda med den, hur mycket man än försöker. När vi väl va på dalarö vägen hoppade ett rådjur framför bilen och pang. Bilen har sett bättre dagar, om vi inte hade haft mammas bil hade vi nog inte mått så bra som vi gör.
Sen åkte vi, jag tog mig en stark grogg, en till, och sen gick jag och la mig. När jag vaknade på söndagen mådde jag piss. Jag vet inte riktigt vad jag är för sjuk men det sitter fortfarande i. Jag testade med allt för att bli av med smärtan, till och med smärtisar, inget fungera.
Men det är inte all otur, igår ringde pappa mig runt 1 tiden. När han och min lillesyster va på väg hem från att ha handlat smälde dom. Mitt inne i området, dom körde typ 30 km/h och då kör en tjej rätt ut, utan att titta och givetvis kör pappa in i henne. Felicia fick en lätt hjärnskakning och det är ingen större fara med bilen heller. Kan ni förstå nu varför jag behöver lite mer tur i livet :P
Nu ska jag gå och duscha och plugga lite, har prov imorg.

Over and out!

Kommentarer
???

Duscha är alltid skönt:)



2008-11-28 @ 15:12:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback