Äntligen fredag

Nu sitter jag i skolan och ska göra mitt grupparbete med linn om slang. Mickan är inte här och gud va förvånad jag blir.
Igår va jag och mami på ikea som sagt, blev byrå till rummet och ett skåp till badrummet där uppe, monterade ihop allt själv, duktigt nicole! Casse hjälpte till lite på slutet, tackar tackar. Idag ska jag och casse tillbaka för att köpa en till byrå så blir det fin fint i rummet sen. Som jag nämt har min familj jävligt otur med allt hela tiden och igår när jag och mamma skulle ta ut en garderob så klämde jag mina fingrar 3 gånger OCH sen tappa vi garderoben på varsin fot. AJ! Mammas är helt okej, min är blå, lilla lite alla möjliga färger och svullen som en tennisboll, men det är nice. Kan bli lite svårt att jobba på söndag men får väl stå i kassan så om någon har vägarna förbi så ska jag vara världens trevligaste kassör!
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, madde försöker tvinga med mig till tb´s men är osäker på den asså. kanske träffar linn senare om jag inte ska ut och så :)

Nej men nu kanske man ska göra lite nytta och arbeta, om man orkar så att säga. ;)
Over and out!


Till anonym: Tack för tipset men kan vara svårt att veta om det är rätt beslut

Kommentarer
???

Jag är den enda mickan för dig ingen annan:O:O:O:O:O



2008-11-28 @ 15:13:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback