Tisdag

Sen i fredags så har allt varit bajs. Allting kommer på samma gång och det känns som om ingenting går som det ska. Jag är så trött på att alltid bli drabbad på ett eller annat sätt. När är det nog?
Jag är trött på att hela tiden behöva tänka på alla andra än mig själv. Jag bryr mig för mycket det är det som är problemet. Men det kan ju inte alltid vara lungt och skönt, ibland är det tufft.
Jag blir orolig och ledsen, jag vet inte vad jag ska säga men jag vill att du pratar med mig. Jag skulle behöva komma här i från i några dagar och bara stänga av allt och andas.
Maddes mormor som jag har känt nästan hela livet, ligger på sjukhus. Det suger ännu mer men hon är krigare hon fixar det, det vet jag.
Nu ska jag iaf gå och lägga mig i soffan för jag är helt slut.

Over and out!

Jag vill vara en rosa enhörning med stora vita vingar.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback