Tisdag

Godmorg,
Jag är satans trött idag. Jag orkade nästan inte upp ur sängen sen att det va kallt gjorde inte saken bättre. Men nu har jag suttit och pluggat en timma på innan jag ska dra till skolan. Har ett roligt prov idag, :/
Igår va jag på flumm humör, jag och Mickan hade fett kul. :P hahah Bobo kaninen :D
Sen träffade vi Johan och Tarzan och vi trodde alla att vi skulle dö ;) (utom optimisten Johan)
Måste nog ta det lite lungt nu om jag vill leva till studenten åtminstonde.
Tack Mickan för igår, tack för dina gryma råd :) Älskar dig <3
Det är jätte mycket snö och det kommer bara mer och mer :'( Vill ha sommar och sol nu!!!!!!
Nej nu ska jag nog gå tillbaka till mitt. Måste bara påpeka det att jag är väldigt chockad :S

När det kändes som om allt äntligen höll på att lösa sig så kommer du och schabblar allting. Jag orkar inte.
Blir så jävla trött.

Over and out!

Jag älskar min prutt :)<3
image11


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback