Äntligen torsdag

Godmorg, :)
Nu är det äntligen torsdag och då betyder det lov,
idag blir det partaj med Madde, kanske anna, det ska bli nice. :)
Måste bara pina mig igenom skolan till halv 5 först :/
Igår hade jag ledarutbildning till halv 7 sen kom Johan, Mickan och Tarzan och hämta mig och då blev det ut och leka :) Hahaha, jag och Mickan tvinga dom att lyssna på vårat usb minne men dom va så snikna för så fort vi typ hoppa ur bilen eller nått så bytte dom till skiva eller till deras usb. Amen roligt va det iaf, volvo träff ;)
På söndag far jag till Norrköping, till min släkt ska bli nice :)
Saknar prutten för hon åker idag och kommer hem på söndag och då åker ju jag

:(


Jag blir så irriterad på dig, du är så jävla trög, jag orkar inte.
Du vet inte ens vad som händer eller är du bara feg och blundar?
Fuck, blir så jävla less på det här.


Over and out!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback