Sommarlov

Märkte att de va ett tag sen jag skrev i min fina bloggeri bloggish.
Nu är det sommarlov och jag kan fan inte vara gladare. Så jävla skönt att slippa gå på morgonen och bara ligga och sova hur länge jag vill. Jag, Matte och Mickan har haft Sagan om ringen race i två dar, vi har sista filmen kvar men den blir på lördag när Matte ska bjuda oss på sallad :) Nice nice.
Idag va jag äntligen på handledarutbildningen så nu är det bara att vänta på körkortstillståndet sen är det dags att börja köra. Fy fan va skönt det ska bli :) Sista veckan innan skolavslutningen hade jag fullt upp med casses student och planera med allting. Men fan det blev lyckat som satan, alla hade kul och alla va rå pack. Hillo ocj jag startade krig men cider och det sluta med att min hår och min kropp va helt klibbiga efter all dricka jag fick över mig. Runt 12 tiden smsa Kalle mig och vi skulle gå ut och ta en cigg men istället blev det picknick med öl,vin och smörgåstårta i mitt område. :P Det va fan nice asså :) Lite bilder från kvällen finns på Hillos facebook. (Helena Hallgren) :)
Nej men jag har egentligen inte så mycket mer för er just nu, skriver när jag har något nytt ;)

Over and out!


För Cassandra har tagit studenten! :D<3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback