Bye bye Sverige

Har precis tittat klart på matchen och efter skrek jag både det ena och den andra framför min mor. Tillslut märkte jag att hon inte ens va kvar i rummet hon orkade inte lyssna på mig :P Det är inte lätt men va ska man göra? haha
I lördags hände det mycket som fick mig att tänka om. Det började fett bra med middag och fotboll hos Matte, vi drack dock ingenting, eller aa inte jag och hillo iaf. Vi beslöt oss att dra till Helena eftersom jag älskar när hennes pappa är på kalas humör och sen va det väl för vi skulle vara med lite fler folk :P Iaf vi hade fett kul där, spelade spel, körde sanning och konka men utan sanning. Den ni :P Efter ett tag började jag och Kalle komma in i ett ganska djupt samtal, (om allt och ingenting) vi satt ute i någon timma när jag fick ett ganska oväntat samtal. Efter jag lagt på visste jag inte riktigt vad jag skulle säga så då va det mest Kalle som pratade. Happy to have you iaf, Världens bästa :) När det va dags för hemgång iaf för min skull, det va menningen att dom skulle släppa av mig på vägen men det sluta med att jag hamna på statiol ändå. Alkoholen hade tagit över och jag blev sugen på korv. :P När vi va på väg från statiol så började alla bråka med någon kis, det sluta med att mångablev gripna och jag blev då tydligen vittne bara för jag ville få min röst hörd :P hahaha skit samma, dom lät alla gå men oddsen för kisen va ju inte så stora han va själv vi va över 20. Det löste sig, jag gick hem och nanna kudden :)
Känner mig lite irriterad och jävligt sur. Pallar inte med envisa och jobbiga människor just nu.
Äh, nu ska jag gå till tvn eller nått är jätte trött.

Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback