Här ska bloggas!

Hellu,
Har inte bloggat på ett tag och det va ju meningen att jag skulle göra det efter Hillos land eftersom jag hade så mycket att berätta. Men så blev det inte så får väl ta det nu.
Jag och Hillo fick en idé att åka till hennes land i Katrineholm så vi packa väskorna och sen drog vi.
Jag va sp rädd att jag skulle försova mig eftersom vi skulle åka runt halv 10 så jag och Mickan körde en All nighter. Kom till hillo vid 8 tiden och käka frulle. När vi kom fram sprang vi in, la in maten i kylen upp och drog på oss bikinin och sen ut på bryggan och stekte. Vi somna dock båda två och när vi vakna va det lunch tid. Så solade och badade vi hela dagen och efter middagen skulle vi ut och fiska. Vill bara på peka att jag bara fiskat en gång i hela mitt liv och det va med morfar när jag va lite så det va en utmaning. Vi drog ut på vattnet och satt där ett bra tag, Helena är så duktig så hon gick på grund, inte bara en gång utan två gånger. :P "Det va ju stenar mitt i vattnet" haha..
Vi gav upp och när vi drog upp spöt märkte vi att vi hade fått botten napp och tydligen så tycker inte fiskar om när musslor sitter som bete. Allt kan ju inte alltid gå så bra. På kvällen spelade vi spel med hennes farmor och farfar. Alla som va i Hillos farmors lag förlorade, haha.. Sen va det läggdags.
Dagen efter gick vi upp runt 9, satt och vänta på solen och runt 12 tiden gick vi ner till bryggan igen. Jag va fast besluten om att få min jävla fisk så efter lunchen tvinga jag hillo ut på vattnet igen, den här gången skulle fakiskt jag köra båten :) När jag skulle vända körde vi bara runt i en cirkel :P hahaha jag va inget proffs direkt. På kvällen blev det spel igen och dagen efter bar det hemåt. Det va en skit mysig helg och det va skönt att komma ifrån allt.
Nu ska jag rulla ner till tumba och möta rickie och sofie och ikväll blir det mys piknik med sofie :)

Over and out!

Shulululu..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback