Karma

Aa, låååång helg så skönt :) Va inte i skolan i torsdags för jag va på ungdomsmotagningen och dom va jävligt sega så jag höll på att dö. I fredags så va jag hos tandläkarn, åkte från odenplan halv 11, fastna på tåget en timme, fick gå tillbaka på spåret, fick vänta 15 min på tunnelbanan till telefonplan, där fick jag vänta på bussen till älvsjö i 15 min, i älvsjö fick jag stå i lite mer ån en timma och vänta på tåget. Alla va fett sega och kunde inte informera om någonting och alla sa dessutom helt olika saker. :/ Det är karman som slår tillbaka. Ska bli en as bra människa från och med nu. Hatar sl ändå, hann inte till skolan och va hemma runt 2. Men kvällen blev niiice ändå :)

Lördan va det tjejmidda hos Linn, shit brudar tror jag aldrig skrattat så jävla mycket i hela mitt liv. Vi dansa som fan, betedde oss skumt, snacka, drack och skratta lite till. Sen kom Jojje, Martin, Tobbe, Rickie och Olof (Kalle)
Olof och jag flippa totalt, vi dansa hoppa, det hela sluta med att jag fick hjärnskakning för jag hade ramlat in i ett bord, när jag vakna va min arm inte i toppskick. Kom då på att Karl hade hoppat på min arm när jag ramlat (inte med flit då). Juste, när vi va på väg hem jag Olof och Orre, så flippa Olof lite till. Han hoppa i buskar, över buskar, över staket, drog julbelysning, men va tvungen att gå tillbaka för han fick dåligt samvete. :P
En helt vanlig helg alltså ;)
Va skit bakis, men jag och tilda har redan planerat för nästa helg ;) Festen redan kirrad och klar.



Bäste vän, jag älskar dig, det vet du! Jag kommer alltid vara glad när du är glad, strunta i vad dina "vänner" säger. Dom är inte riktiga vänner om dom inte kan stötta dig och vara glad när du är lycklig. Darling, you rock my world! <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback