Hmm, söndag

Hmm, är på jätte konstigt humör just nu. Har mått fett bra hela dagen sen nu helt plötsligt kom det som en bomb. Vet inte riktigt vad det är men, mycket snurrar i huvet just nu. 
Varför frågar folk konstant om kärlek? Är alla beroende av att veta det senaste, vem som är kär i vem osv? Förstår inte just nu hur folk ens kan tänka på kärlek nu. Jag orkar inte anstränga mig, ödet vettu ska jag ha en kille så får jag väl för fan det en vacket dag. :P Nej men jag tycker kärlek bland alla är fett gulligt men jag vill inte ha det. Tyvärr jag har typ blivit imun mot att bli kär. Jag kan tycka om folk men jag blir inte kär längre. Äh, jag dör ensam av depresition när jag är tretti och är fet som ett hus.

Kvällen har ju varit bra iaf, pulka åkning, snöbollskrig, liten promenad och kortspel med madde :)
Satt och läste massa citat från olika äldre personer. Ja, jag kan vara lite små töntig ibland men det är helt ok för mig asså ;) Det är ju inge kul om man alltid ska spela så vuxen och duktig.
Vissa är ju grymt smarta vissa fattar man inte ett jävla skit av vad dom gaggar. Aja klockan tickar mycket ska upp 8 imorg för att gå ut och promenera med madde :)

Over and out!


"Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek - kvinnor vill vara en mans sista äventyr."


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback