Posetivt/Negativt

Okej, då va det dags igen!
Hmm, Mikan har flyttat hem till mig,
Posetivt:
- Är aldrig ensam
- Kan spela YATZY hur mycket jag vill och när jag vill
- Har någon att prata med
- Hon röker som en skorsten så jag är aldrig röksugen


Negativt:
- Hon går mig på nerverna ibland
- Hon väcker inte mig på morgonen eftersom hon ligger kvar :(
- Hon bestämmer saker som vi ska göra utan att fråga mig
- Hon äter upp min mat
- Hon är besatt av Hallunda (förstår inte vad det hade med saken att göra)
- Mitt beroende blir dock lite större och jobbigare tack vare att hon röker hela tiden
- Vi äter för mycket godis
- Min mamma börjar tycka om Mikan mer än mig och snart kommer hon börja ställa krav på  mig :P

Det va nog allt, eller aa det värsta iaf ;)
Jag "älskar" henne ändå

Skolan går toooooppen (Y) (NOOOOOOOOOOT)

Finns inte mycket att säga hade prov idag gick inge bra men ändå. Uppspelning på piano, gick bra.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Palla inte kunna stå för någonting man tycker och tänker. Vänskap som varat så länge borde innebära att man ska kunna prata om allting om det är någonting, tydligen inte. Blir så jävla trött på grupptrycks grejen som pågår och det är så jävla konstigt. Man ska kunna lita på varandra, visst jag kanske gjort saker som har fått dig att börja tänka på det men att snacka skit bakom ryggen är väl inte så najs. Jag har sagt saker om dig, fine men jag har ju kunnat stå för det. Det kanske inte är samma sak, börja tänk på dina handlingar. Nu är det såhär att jag skiter i vad som händer just nu, orkar inte ens lägga ner tid på det. Min hjärna orkar inte med det, ingen gör det. Kanske om 10 år.


"Älska de du kan. 
Rör vid de du kan nå ut till.
Låt de andra gå
"


Kommentarer
s

Haha gillade din uppochner-sida. Men du glömde lägga till att nu har du någon som är lika besatt av vetgirig som du :D



2008-02-06 @ 17:45:11
prutten

hoppas pullan och mickan får det mysigt nu även fast mickan e besatt av hallunda :)



Blogg: http://Linnsays.blogg.se
2008-02-06 @ 18:37:23
m.hallin

det var fler negativa saker än posetiva ;P



Blogg: http://upponer.tjejsajten.se
2008-02-11 @ 17:18:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback