Torsdags lycka

Herregud, det är redan fredag imorg! Fyfan va skönt
Imorg har jag luciatåg vid 10 och sen svenska vid 12. En lektion som bara kommer bestå av redovisningar så det känns som en jätte nödvändig dag om jag ska vara riktigt ärlig. Men johanna tjatar ju så jävligt, så nu har vi bestämt oss för att gå och sitta och mobba alla som är med. Vi ska peka och skratta om någon sjunger falskt, härligt!
Imorg blir det nog lite party med anna panna men får väl se vad som händer :) På lördag har jag lovat max att festa med honom eftersom han åker på måndag och är borta en månad, inte nice någonstans :(
Söndag blir det jobba, känns redan nu att det kommer bli tufft med tanke på att jag ska fest på lördag och jag vet hur det blir när jag festar med mäx, aldrig kommer man hem förre 3 ifs inte så ofta jag gör det annars men ändå :P Får ta huvudvärken dagen efter, det är lungt! Man är ju krigare ;)

Känner att jag inte har så mycket intressant att prata om men sitter och väntar på min date som just nu står i duschen, ska mötas halv vid tunneln. Tiden går sakta, jag är så jävla rastlös :P Nej ska gå och dricka kaffe eller nått sålänge :P

Over and out!

Njaaa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback