Morgon...

Nu sitter jag här och smuttar på mitt kaffe och försöker få tiden att gå.
Jag är riktigt trött idag och ändå så måste man ta sig till jobbet. Blä, det är kallt och tidigt, jag vill bara ligga under mitt täcke och stanna där hela dagen. Men nej nej, jag ska jobba och slita sen ska jag in till stan. Känner för att träna lite idag faktiskt så ska tvinga felicia att träna med mig. Idag ska jag bjuda sofie på glass om hon kommer ihåg mig och om jag först och främst får jobba i glassen. På fredag bär det av till åre, jag på skidor kommer bli en rolig syn måste jag säga. Just nu känner jag inte för att åka till åre när det är fett kallt här, det kommer vara ännu kallare där :/ Ångest!

Imorg är det nyårsafton vilket kommer bli skoj hoppas jag iaf :) Får väl se vad som händer under kvällen och fram mot natten. Det finns ju alltid en plan B, man måste ju alltid ha en plan B. Nu ska jag rulla till jobbet.

Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback