Hola

Idag har det varit en skön dag, bara en valigt lektion sen gick jag hem :)
Igår satt jag, madde, sofie och tilda hos mig och fika, spela kort och snacka skit. Sofie och mamma satt och mobbade mig vilket inte va lika kul, men det tyckte tydligen dom. Myspys va det iaf :) OCH VEM VANN??? VARJE GÅNG :D
Idag blir det bara chillpill, ska snart rulla till utbildningen, vill inte, men måste. Snart är det över och det är jag jävligt glad över. Orkar inte, men snart bär det av till åre och får väl se hur det går för mig som aldrig har åkt skidor :P

På fredag blir det förkrök hos kalle sen stan, kalle fyller 18 :D Ska bli niiiice ;)
Nej måste rulla till bussen nu.

Over and out!


Do you wanna die? Do you wanna take youre own life?
Suecide, is the only way, is the only way, is the only way!!!!


Text och musik: Mad & Mik, A.K.A Slipkorn


Kommentarer
pucko

NICOLE MED NOLL KOLL!!!!



2008-12-03 @ 16:30:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback