15:10

Nu sitter jag och madde i bibblan och funderar på om det finns något att plugga. Båda proven gick ovanligt bra, blev riktigt chockad när jag kunde det mesta. Kanske bara trodde att det gick bra :P
Om ca 2 timmar får vi käka och sen ska vi stå och snacka om vårat program i skolan, det är öppet hus och jag och madde älskar våran skola så mycket att vi tänkte dela med oss till andra. Men mest för att det va free-food och två biobiljetter :P

I lördags satt jag, sofie, mickan och linn hos mig och drack och spela spel. Sen kom kalle, martin och orre och vi började rulla mot rickie. Klockan va typ 2 och det kändes som det va bäst att röra sig hemåt eftersom det va work dagen efter. Kunde dock inte somna utan låg bara och vände och vred mig.
Nu ska jag plugga lite svenska så,

Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback