Godmorg,

Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå. Blev klar aldeles för tidigt och jag funderar på vad man ska göra. Nu är det bara 25 min kvar tills jag ska gå, så då tänkte jag varför inte uppdatera blogg lite.
Smart.
Fredag- Jag och tilda skulle ta det lungt men sen åkte vi till Cissi och spelade öl spel, sjöng kareoke och skrattade. :P Det blev genast mycket roligare när Tarzan kom in vinglandes och börja dansa till Lena Ph. haha :D
Lördag- Natalie fyllde 20 och vi partade, problemet va bara att alla var fulla vid 9 :P Det kom folk som inte skulle vara där och det blev bråk som det alltid blir så ingen va väl chockad över det. Mer chockade för det inte blev det tidigare. Jag och anna dansa gärnet och hade satans kul. Sen va vi lite lata och ringde efter sunke för vi orkade inte gå från lokalen (det tar 2 min hem) skönt va det sen somna jag med en bulle i handen :P
Söndag- Tyckte synd om mig själv. Märkte att jag typ aa hade brutit tån. :P Hahahaha.. Jag och Mickan luffade ner till tumba sen hem till henne och kolla film sen hem till mig och sen gick hon hem :P

Rolig och intressant helg måste jag få säga. Ja nu är det bara 20 min kvar kanske ska gå och klä på mig så man har det gjort. Idag ska jag vara barnvakt åt min kära bror och plugga ska jag också göra. Mickan ska hjälpa mig har jag bestämt.

Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback