My preciuses :)

Tredje gången gillt, det har gått bort två gången så nu försöker jag väl igen då :P
Jaha, helgen va riktigt lyckad om jag får säga det själv. Rickie hade fest i fredas och det blev as mycket röj. Folk slog varandra utan någon andledning, inte ens dom själva, vissa deka, och jag tror nog att jag pratar för alla när jag säger att man var väldigt rund om fötterna. :) I lördas så skulle bara jag, Linn, Anna, Madde, Max, Jimmy och Rickie va hos han eftersom han inte ville ha röj men i slutändan så var det mer folk än på fredan eftersom Rickie inte ville neka någon. Det va kul ända, folk hade kul, dansa, sjöng, drack, deka och gjorde bort sig en anning. :P
"Så kan det gå när trosorna inte är på" som Nooshy skulle sagt. 

Idag slutade jag halv 1 eftersom min matte lärare var sjuk, men jag hade ont i huvet så jag gick inte på min sista lektion (A) Men jag har faktiskt pluggat lite grann så jag har vart lite duktig :P
Nu sitter jag och lyssnar på gamla låtar, just nu håller låten på att ta slut men det är Nofx- Hotel California 02, gamla minnen kommer upp i huvet vissa man vill bevara i all evighet och vissa man bara vill radera. Man lär sig av sina misstag, iaf jag :)
Jag sitter också och väntar på min otroligt sega far, just nu är han "bara" en halvtimme försenad :P Vi ska åka och äta lite sen ska vi köpa jeans, om jag hittar några. Jag har hittat ett par jätte fina skor på Din sko som jag ska försöka smöra till mig. (A) Mamma klaga senast idag på att vårat förråd ser ut som en jävla skoaffär och hallen ska vi inte snacka om, ändå så klagar alltid jag och Casse på att vi aldrig har några skor att ha på oss.
Man kan ju inte bara ha gamalt utan måste förnyas och utvecklas som person genom klädsstilen (det argumentet gick mamma inte på).

Jag är inte sådär jätte mode intresserad, asså visst är det kul att shoppa och man vill bara ha allt snyggt i affären men det är ju inte direkt som man inte kan sätta på sig något som är från förra året utan att undra om folk bryr sig.
"Så 06 liksom"
Väskor och skor är mina stora intressen det kan man aldrig få nog av, men säg någon tjej som kan det :D

Jusst nu är det faktiskt Papa Roach- Forever :)



image6

Några av älsklingarna :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback