Kärlek?!

Kärlek, man vill ha den fast ändå inte. Det finns tre killar jag känner någonting för, grejen är bara den att jag kan inte välja. Om jag väljer den ena och det känns fel så har jag sumpat chansen med dom andra två. Den ena av dom vet jag inte om han vill ha mig eller inte, vet ingenting. Vet inte ens om han vet. Jag blir så trött, man vill ju inte välja, men man måste ju :( Linn och jag satt och pratade väldigt länge om allt som ens har någonting med kärlek att göra, båda vi har lika svårt för att välja. :P Jag tror jag vet vem jag vill ha men är självklart inte helt säker men det skulle vara skönare om man fick en bekreftelse av någon av dom. Killar är så tröga så dom förstår ju inte saker och ting (A)


Nej egentligen, vad ska man ha killar till? Dom flesta är ju ändå idioter och kan inte avstå från andra tjejer etc etc.
Finns det killar som faktiskt är bra? Som behandlar en tjej rätt?
If it is, let me know!

"Killar är som toaletter, antingen upptagna eller fulla med skit"! :P


Aja, antar att jag bara får se vad som händer med tiden och hoppas att jag kan välja, och isf att det är rätt val!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback