Utmaningen antagen

Okej, jag har äntligen fattat modet att anta utmaningen. 7 sanningar om mig själv, det kommer inte bli vackert men jag ska vara helt ärlig.

1. Jag är dålig förlorare, det värsta som finns är att förlora på spel.

2. Jag är nyfiken som få, vill veta allt om allt och alla :P

3. Jag tycker fortfarande kiss och bajs är jätte kul (något jag och Madde har gemensamt) :P

4. Jag blir jätte lätt sur, och ja, jag skyller ofta på att jag har pms även fast mensen precis slutat. ;)

5. Jag ska alltid få min vilja igenom, något jag vill ha, vill göra, något jag tycker det ska vara på mitt sätt och ingen annans :P

6. Jag har varit väldigt elak mot vissa människor, hmm, jag har väl bråkat med en och en annan över egentligen ingen andledning.

7. Sist men inte minst, jag är väldigt skadeglad. Det bästa som finns är folk som ramlar av stolen eller i en trappa (inte om det är riktigt illa utan bara om det är ett litet skrubbsår)

Så hemsk är jag. Jag vet att det finns fler där ute som mig, så det är bara att kliva fram och erskänna vilka ni är. ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback