Lördag

Igår kom det snö :D Det va inte lika kul när man va full, kall, trött och hade höga skor och gå i. :P
Jag och anna sprang utan skor i snöstormen för att hinna med en buss som vi ändå missade :/

Nu sitter jag och väntar på att min madre ska komma med cigaretter till mig, sen ska vi festa tror jag nog. :)
Jag och Mickan skulle fika idag sen insåg vi att det va röd dag så det va inte så mycket öppet så vi tog donken vilket var perfa eftersom jag har varit skit bakis hela dagen.
Grejen va ju den att jag inte ens drack mycket igår, jag blev inte ens påverkad, det är problemet med mig att jag alltid blir bakis när jag inte druckigt mycket. :/ Jag vet jag är en udda människa.

Jag är inte speciellt intressant idag igen :P Men det kanske inte var något nytt

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback