Lördag & 5 kg tjockare

Idag är det lördag ochjust nu sitterjag hos madde och väntar på att hon ska bli klar men hon är ju slappare än slappast. Det är ett mirakel att klockan är halv 8 och jag är färdig sminkad och har valt kläder :P

Hm, antar att jag ska vara rolig och berätta om gårdagen. Vi va hos Rickie (jag, madde, anna, linn, q, matilda, hillo, rickie, jojje, martin, dala, stu och lumpan.) och lyssna på gamla godingar så som Spice girls, Abba, Five m.m. Vi hade svin kul, Jag, madde, stu, dala och lumpan bastade och skulle köra gruppdusch, men det blev inte av så vi ska ta det idag istället ;) Roligt va det iaf :)

Runt 3 tiden så åkte jag, madde, max och jerry ut till pappa på dalarö där vi festade vidare. Jag drack några antal shotar och drack väldigt mycket baileys (eller hur det stavas) Drack lite vin också :) runt 4 började vi rulla tillbaka till tumba men stannade i västberga för cigg och donken :) Mumsigt va det men har lagt på mig typ 5 kg nu. Jag har också bitmärken från en viss person tyckte det va roligt att bitas :P hemma runt 5 ungefär.
Om en liten stund, det vill säga så fort madde är klar ska vi till Rickie och leta upp något roligt :P




Jag älskar dig, jag vill inte att du ska hata mig för en sån andledning som egentiligen inte är väsentlig. Jag vill inte bråka med dig, jag har inte gjort något. Om du bara kan prata med mig så kanske du inser det också. En sak som det här kan inte förstöra för oss. Jag älskar dig! <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback