Fredag.

Fredag idag, skönt som fan. :)
Ja dagen började inte bra, när jag vakna så märkte jag att vattnet i hela området var avstängt. :/ Jag blev skit arg och gick runt till varenda kran och försökte få igång vattnet. Jag gick upp för att se om duschen funkade men nej. När jag kom hem hörde jag hur det rann vatten och sprang upp, det va en bastu och väldigt blött. Jag hade alltså inte stängt av varm vattnet i duschen och den hade stått på hela dagen :P Hjärnan liksom! (Y)
Hade 2 lektioner vilket var väldigt skönt :D

Just nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll men det är lika svårt som vanligt. Ingen hjälper mig heller.
Nej, ska röra mig in till badrummet och sminka mig, sen ska jag ut med Linn, Madde, Rickie och Kalle vet ej om Q och Anna ska med, det märker vi. :)

Puss Hej


Btw, Rickie är den riktiga hjärnan ;)



Uppdaterning:

Jag tror faktiskt inte jag någonsin blivit dissad så hårt förut? :P Blir väldigt chockad, haha sånt är livet!

Men Madde jag är rädd ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback