Måndag

Uppdatering:
Jag är mobbat, jag stå för det, Jag, Tobbe, Linn och Rickie spelade uno på donken :D
hahaha, klockrena ;)

Jaha, allt flyter på bra. Har inte så mycket att berätta faktiskt. Som vanligt :D
Jo, tog sönder pappas bil idag. :P haha, den funkar ju men det va något skit jag råka dra bort.
Jag ringde så klart, skämdes som fan:
-Pappa, jag har tagit sönder din bil :(
- Okej det är lungt. Vad gjorde du då?
- Jo det va något jag drog i för hårt så nu går det typ äh aa liksom inte att ta upp motorhuven. Förlåt!
- Fan va häftigt. Vi hörs sen gumman. Puss
(Chockad Nicole) - Äh, aha okej. Puss

Hahha, men Jonas laga den eller aa typ han försökte sen försökte hans ena brosa, sen kom den andra och fixa :P
Så kan det gå. Hjärnan liksom! :P

Har inte hänt så mycket, allt är ganska lungt och så. Imorg ska jag och Linn plugga stenhårt ser verkligen fram emot det (NOOOOOOT)

Ska ringa Linn, röka och sen sussa :)

Over and out

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback