Välkomen till helvetets blogg.

Jag har just skaffat mig den här skiten, Madde tvingade mig och jag vet inte riktigt hur jag känner för det här.
När jag var liten skrev jag alltid om krälek med den nya 9 åringen man hade sett i gula villan när man köpt sig en påse godis. Vad ska jag srkiva här?, det är just det jag funderar på. vad ska jag egentligen med det här till.
Aja jag får väll skriva lite på känn bara. uhm.. Jag har börjat ettan nu det känns ju rätt skönt. Imrogon ska jag ha på mig mina nya högklackade.  det kommer göra lite ont. Men om man vill vara fin får man lida pin.
Aja god natt på er alla åter kommer när jag känner för det eller blir tvingad.

Puss på er alla.
btw, jag är en riktigt fin guzzilago. ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback