Long time no see

Tror jag har bestämt mig för att börja blogga igen. Är inte säker men jag tror det. Jag har aldrig riktigt bloggat för att få massa följande utan mer för min egen skull. Men efter jag börja med instagram så glömmer jag bort att slänga in några rader här. Så vad är nytt? Jag drar tillbaka till Gambia på fredag morgon, stannar nog ett halvår men man ska aldrig säga aldrig (åt båda hållen). Biljetten bokades idag och jag har nästan packat klart, är väl lite uppspelt ;)

Hade en skum dröm inatt, drömde att min tatuering försvann, alltså bläcket bara lossnade även fast den är läkt och när jag gick till hampus och berättade och bad han göra om så sa han nej för det va mitt fel att jag hade varit dåligt med att smörja in?! Så imorse vakna jag lite smått panikslagen och va tvungen att kolla efter men den satt kvar :)

Alltid när jag skriver ett inlägg så känns det som att jag är så himla tråkig? Men men det återstår att se om jag kan fortsätta med bloggandet eller om det också bara håller någon dag. Snart ska jag sova (jobbar till 6) och imorgon är det full rulle och kvällen ska avslutas med mys med syster<3

När jag knata in i köket för att hämta en cigg låg alla paketen fint med en tändare på, vet inte om det va en pik från våran egna tändarkleptoman i huset eller inte..

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/312289/images/2012/pic_50860d05e087c3228b1fac94.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/312289/images/2012/pic_50860d09ddf2b37442004acf.jpg" class="image">


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback