hemlangtan

Det ar sjukt hur fort tiden gar! Snart ar det dags att fatta beslutet om man ska stanna eller inte, isf maste vi stampla om vara pass. Borjar sakna alal dar hemma, har nog aldrig varit ifran min familj sahar lange forrut. Jag brukar alltid fa varsta hemlangtan nar jag ar borta och det ar sjuk att det tog sahar lang tid innan jag borjade kanna av det. Men det ar skont att vara har men jag kommer  alska att aka hem.

Nu ska jag och casse rulla ner till stranden, sen far vi se vad vi hittar pa. Puss pa er

Halla

Dom har tva veckorna har flygit ivag kanner jag! Det kanns som att vi inte har hunnit gora ett piss men vi har faktiskt gjort ratt mycket saker. Sjalvklart har det blivit alldelles for mycket alkohol men vi skyller pa att vi ar pa semester ;)

Idag ska vi ut och fiska, efter det blir det middag pa green mamba och sen utomhus bio :) Vet inte riktigt vad jag ska saga, det finns sa mycket att forklara men det finns liksom ingen tid for sant :P

Horde att det va varvader hemma :) Skont att slippa komma hem till kylan igen.

Btw, det va en tjej som blev pakord for nagon dag sen mitt i Senegambia, det va efter nattklubben Wow hade stangt och alla forsokte skynda henne till sjukhuset men tyvarr sa klara hon sig inte.

Sa det har inte bara varit en dans pa rosor har, men vi har iaf varandra och det ar det som raknas antar jag. Aterkommer om nagra dagar, det ar for varmt att sitta har inne nu!

Puss

hej

Halla! Jag och casse sitter just nu pa ett internetcafe och forsoker att undvika solen, eller ja iaf jag eftersom jag brant mig.

Jag kan ju borja med att saga att resan hit var en helvetes resa! Vi stressade som fan dagen da vi akte, hamtade Gabbe runt 3 och sa akte vi till mamma. Alla vara resvaskor vagde for mycket sa vi fick tomma och tomma, Gabbe fick lamna halva packningen hemma tyvarr. Pappa hamta oss runt 4 och sa akte vi raka vagen till skavsta. Val framme blev vi nastan pakorda av en f*tt gubbe som hette stress i andra namn, tyvarr blev Casses vaska traffad :( For att vi skulle slippa overvikt pa planet sa fick vi moblera om och kla pa oss. Vi borjade dricka lite ol och spelade Vegas for att fa tiden att ga, men sen blev Gabbe galen och vi borjade shotta. Resan till London tog ca 2,5h ochdet blev manga skratt pa planet! (manga blev valdigt irriterade pa oss ocksa bara for vi lat lite mycket och pumpa musik)

Val framme i London sa drog vi oss ut fran flygplatsen for att kaka och jag sager bara att 12timmar aldrig har kants sa langa! Gabbe ville sla en ful kille som sag ut som 12, Casse glomde vaskan med alla vara pass och pengar (hon aterfann den ratt snabbt), Casse la ut vara biljetter pa en bank men aven dom lag kvar nar vi kom tillbaka nagra timmar senare, vi drack och blev odragliga och ja resten far stanna i London och hos oss.

Sa vad har vi gjort dom har dagarna? Vi har varit pa middag, festat, varit pa stranden och pa marknaden, sen drack vi lite mer alkohol. Risken ar stor att jag kommer behova rehab nar jag kommer hem om det fortsatter i den har stilen. Vi har planerat mycket grejer vi ska gora, vi ska bla till krokodilparken, aka pa saffari, testa massa olika klubbar och bo i Gabbes fiskeby.

Adjö kalla Sverige

Igår va vi hos grannen från halv 5 till typ halv 1 och käkade grym mat och vaxade allt! haha jag led och trodde jag skulle dö eftersom det här va första gången jag vaxade mig också.. Hahah, casse fick sig ett gott skratt iaf :P

Om några timmar drar vi till flygplatsen och imorgon är vi framme i Gambia, ha det så skönt här hemma så uppdaterar jag när jag kan!

Arlanda

Ska strax till Robbans och käka lunch med mamma och mackan innan jag ska köra mamma till Arlanda! Mycket jag måste fixa efter eftersom vi åker vi imorgon! :D

Natt tankar

Kan inte sova. Ligger och tänker miljoner tankar som vanligt. Tänk om man bara kunde stoppa tiden för ett litet ögonblick så man kunde ta reda på vad det är man egentligen vill, så man slipper fatta fel beslut. Ska man tro på allt man hör? Jag brukar aldrig göra det, jag vill ha fakta, inte skitsnack för att tro något. Men nu, just den här gången så vet jag inte. Det är svårt och jobbigt på samma gång, fan...