Min skatt

Att känna sig ensam och bortglömd i en värld som denna är inte konstig.
Att känna att alla hinder faller på din stig, det kallas livet.


Alla måste vi någon gång få kämpa för det som vi innerst inne vill ha, vi måste övervinna rädsla för att växa.
Vi måste någon gång känna sorg för att förstå va riktig lycka innebär. Vi måste alla bära oss själva och andra för
att hitta förståelse.
Jag har bestämt mig för att instället för att se hinder och problem som en bestraffning så ser jag det som en
prövning. En prövning på mig själv och min styrka och vilja att lyckas i livet. Jag är inte rik, jag har inte
ett stort hus, 10 bilar och allt annat som för många andra betyder att man lyckats. Nej jag har inte dessa saker men
för mig gör det inget för jag har det finaste och dyrbaraste som inte alla pengar i världen kan köpa, jag har en
familj, jag har äkta vänner. Dom ger mig styrka och kärlek, dom tror på mig, tror på att vad jag än vill göra i livet
så kommer jag att lyckas.
Detta är min skatt, mitt liv och jag är oerhört tacksam för det.


Family is a gift that last forever

Kommentarer
mami

So true, my princess, so true <3<3<3

Love you for being just you, with your big heart...

Easy to say as a mum...i know...but i know that your friends feel the same <3<3<3



2012-06-06 @ 21:42:53
Nicole

Thank you, it means a lot to me that you say that. I love you with all my heart <3<3



Blogg: http://collboll.blogg.se/
2012-06-06 @ 22:34:11
Cassandra

<3



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2012-06-06 @ 23:06:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback