Moving to afrika

Japp då va allt klart. På tisdag flyttar jag till Gambia på obestämd tid. Jag åker inte för att jag har träffat en kille som många verkar tro och inte heller för att fly från Sverige. Jag fick bara ett jobberbjudande sist jag va där och efter mycket om och men så tackade jag ja. Jag vill inte sitta om några år och tänka tillbaka och ångra mig så jag känner att jag måste göra det här, det är en upplevelse och jag vet att jag kommer lära mig mycket.

Det känns dock jobbigt att lämna alla här hemma men som sagt så vet jag inte hur länge jag blir borta.. Jag känner mig sjukt nervös nu men det ska nog gå galant!


Kommentarer
Cassandra

Saknar dig också! Så hinner vi knappt ses innan du drar :(



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2012-01-12 @ 20:45:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback